FAQ - TICKET SYSTEM

Ticket system je podpora Ikariam.com (CZ). Je to systém do kterého se musíte zaregistrovat. Po lehké registraci se dostanete do menu podpory. Zde máte možnost kliknout na 4 tlačítka. Domů, kontaktovat podporu, historie ticketu a tiráž.
 

ROZBOR TLAČÍTEK

 

1. Domů

Tlačítko domů slouží k přesměrování na úvodní stránku podpory. Na této stránce vidíte kolik nevyřízených ticketů máte. Pokud jste ještě žádný ticket neposlali, je zde napsaná hláška: Aktuálně nemáte žádné nevyřízené tickety.
 

2. Kontaktovat podporu

Toto tlačítko slouží ke sdělení problému podpoře. Když na toto tlačítko kliknete umožňuje se Vám výběr druhu otázky. Hra, Peníze, Fórum.
Popis jak zacházet s jednotlivými možnostmi najdete v podsložkách.
 

3. Historie ticketu

V této sekci vidíte všechny tickety, které jste kdy na podporu odeslali. Je možné je otevřít a podívat se na odpověď GameOperátora nebo na Vaši otázku. Těmito tickety je možné listovat a číst si veškeré texty společné s podporou.
 

4. Tiráž

V této sekci naleznete adresu a kontakt na Gameforge Productions (GMBH). Není to kontakt na podporu hry ani na platby!!!
 

ROZBOR JEDNOTLIVÝCH DRUHŮ PODPORY (Platba, Hra, Fórum)  NALEZNETE V PODSEKCI TÉMATU TICKET SYSTEM